Dzień Kobiet- spóźniony;)

/
0 Comments
Kochanie Kobietki,
Mimo, że Dzień Kobiet już za nami, a dzisiaj doczekaliśmy się już Dnia Mężczyzny( przy okazji wszystkiego najlepszego dla Panów;) ) to ja nie omieszkam nadrobić zaległości i złożyć Wam życzeń ;)
     Po pierwsze życzę Wam, żebyście na co dzień czuły się dobrze same ze sobą- tak po prostu,żeby Wasi mężczyźni postrzegali Was jako spełnione, atrakcyjne i szczęśliwe kobiety- i żebyście faktycznie takie były. 
Po drugie, żebyście nie bały się być sobą, realizować swoich najbardziej szalonych pomysłów i marzeń. 
Po trzecie, abyście były otaczane miłością, życzliwością, serdecznością, żebyście miały naokoło tylko szczerych, wiernych i oddanych sobie ludzi- wspaniałych przyjaciół, kochającą rodzinę, pocieszne dzieciaki i najcudowniejszego mężczyznę.
A na końcu... niech każda z Was pomyśli o tym o czym najbardziej marzy, a ja życzę Wam, żeby właśnie to pragnienie prędzej, czy później się spełniło;)


Wszystkiego najlepszego Kochane Kobiety :***

P.S.

Ten Dzień był dla mnie wyjątkowy, gdyż towarzyszyła mi mała kobietka, która rośnie pod moim serduszkiem. Jest najważniejszą kobietką mojego serca i nie mogłam nie pamiętać o niej w tym dniu- dostała od mamusi swój pierwszy strój kąpielowy:) Czy tylko ja nie mogę oprzeć się tym miniaturowym ubrankom?;))





Cudownego tygodnia!!!

Patrycja;)


Podobne posty:

Brak komentarzy:

Co o tym myślisz?