Baby shower!!!

/
0 Comments
Już po. Imprezka odbyła się w minioną sobotę i było super superowo:) Z oczywistych przyczyn pierwszy raz organizowałam takie przyjęcie, z drugiej zaś strony pierwszy raz także byłam uczestnikiem takiej zabawy- jak i wszystkie przybyłe kobietki. Nie wiem dlaczego tyle przyszłych mam odmawia sobie takiej właśnie imprezy. Nasi mężczyźni za każdym razem po urodzeniu dziecka spotykają się na powszechnym "pępkowym", ale my młode mamy nie mamy już takiej okazji po narodzinach maleństwa- wyczerpane, obolałe, zmęczone- ostatnia rzecz jaka nam w głowie to organizacja babskich imprez. Dlaczego więc nie wykorzystać ostatniej(przez pewien rzecz jasna czas)okazji do spotkania w babskim gronie, bez dzieci, do plotek, do rozważań na tematy porodu, ciąży, macierzyństwa(facetów też:p). Ja od początku ciąży wiedziałam, że u mnie "bejbi szałer" odbędzie się na pewno- i zupełnie nie zawiodłam się na tej formie zabawy:) Ktoś może rzecz "po co zapeszać"- wychodząc z takiego założenia nie powinniśmy urządzać pokoiku, kupować wyprawki i w ogóle rozmawiać i poruszać tematu dziecka, które mamy w swoim łonie. Taka impreza to właśnie hołd w stronę naszej dzidzi- żeby urodziła się zdrowa i miała wspaniałe życie(dziękuję dziewczynom za takie piękne życzenia dla Neli)! Zarówno mi i Neli się podobało- będziemy miały co w przyszłości wspominać:) Zdecydowanie polecam Kochane ciężarówki:)) Jeżeli nie udało się za pierwszym razem, to może kolejna ciąża będzie dobrym powodem do organizacji takiej imprezy:)













P.S. Dziękuję Cioci Malwince za pomoc:))


Wiosenne buziaki:))


Patrycja;)


Podobne posty:

Brak komentarzy:

Co o tym myślisz?