Targowisko Familijne

/
6 Comments
W związku z tym, że miniona niedziela była słoneczna, a Nela w doskonałym humorze postanowiliśmy nie siedzieć w domu. Lubię odwiedzać wszelakie eventy, w których to handmade- zarówno wnętrzarski, jak i dla dzieci odgrywa jedną z głównych ról. Dlatego też postanowiliśmy wybrać się na Familijne Targowisko Różności i Umiejętności. Z takich okazji zdecydowanie trzeba korzystać, gdyż rzadko w moim mieście dzieje się coś godnego uwagi, przynajmniej mojej ;) Hasło przewodnie Targowiska "Od brzuszka do szkolnego fartuszka" świetnie opisuje całe przedsięwzięcie. Były stoiska i atrakcje dedykowane kobietom w ciąży ( szkoła rodzenia, doradca laktacyjny, grupy wsparcia mam karmiących, sklepy z artykułami dla kobiet w ciąży i dzieci), kobietom - już mamom ( porady żywieniowe, gabinety kosmetyczne, szkoły muzyczne, przedszkola, chustowanie, masaż niemowląt),  a także samym dzieciom ( wielowymiarowe kino, dmuchany zamek, eksperymenty z najprawdziwszym chemikiem) i wiele innych. Jednak głównym powodem, dla którego miałam ochotę się tam znaleźć były stoiska hendmejdowe- z dodatkami do pokoików dziecięcych, zabawkami, pluszakami, elementami wyprawki dziecięcej. Mogłabym tam spędzić cały dzień i podziwiać te cuda, gdyż bardzo doceniam taką ręczną pracę, unikalne rzeczy i pasję ludzi, którzy je tworzą. Jednak jak się domyślacie mojego entuzjazmu i zachwytu nie podzielał do tego stopnia mój mąż, żeby spędzić tam więcej czasu, aniżeli zdrowy rozsądek by nakazywał ;) Niemniej jednak chciałam podzielić się z Wami listą twórców, którzy mnie zauroczyli, a których to arcydzieła może i Wam się spodobają. Absolutnie moja stylistyka i staranność wykonania. Zdecydowanie mogłabym przygarnąć cały ich asortyment ;)

Lulaki
Popielewska Style
Paisley
Kidii





















Więcej szczegółów i zdjęć znajdziecie na FP Familijnego Targowiska na facebooku( klik).



Nelcia na początku zafascynowana wszystkimi światełkami i odgłosami...




... ostatecznie się poddała i zasnęła ;)



A może Wy podzielicie się na forum twórcami handmade, których znacie i warto zapoznać się z ich produktami? :) Jestem bardzo ciekawa :)


Patrycja ;)


Podobne posty:

6 komentarzy:

  1. Oj ale fajna sprawa, ja bym nie wyszła już ;) chyba zrobię taka listę moich faworytów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie miałam ochoty wychodzić ;) Myślałam nawet o takiej liście, ale... nie starczyłoby mi chyba dnia na wypisywanie... tyle ludzi tworzy naprawdę małe dzieła :) Pozdrowionka :)

      Usuń
  2. Ja oczywiście polecam Mama mniej zapracowana, w jej torbach eko się zakochałam, a i narzutkę mam zamówioną na łóżko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zapoznać się z jej ofertą :) Kobieta z pasją :)

      Usuń
  3. OOO, jak miło!! Widzę moje kolorowanki bawełniane:)) Udana impreza:)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Marta z Domu w kratkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby moja Nela była starsza to na pewno byśmy się w nie zaopatrzyły :) Pozdrawiamy :)

      Usuń

Co o tym myślisz?