Piątkowym wieczorem...

/
0 Comments
Jak miło w ten piątkowy wieczór:) Mimo, że siedzę sama w domku(mój Mężul jest u kolegi na fifie-ajjjj Ci duzi chłopcy) to tak mi błogo. Objadam się słodyczami, piję niezdrowe rzeczy(tak wiem- ale przecież raz nie zawsze) i oglądam Anthony'ego Bourdaina(nie wiem czy wspominałam, że poza inspirującymi wnętrzami bardzo lubię obejrzeć i posłuchać o dobrej kuchni- zresztą lubimy oboje z K.)- taki mega błogi relaks:) Czy Wy też lubicie pobyć czasem tak same ze sobą? Ja od czasu do czasu uwielbiam...Gdybym nie była aktualnie w dwupaku;) ten wieczór na pewno wzbogaciłby się o długą, gorącą, aromatyczną i relaksującą
kąpiel...no i oczywiście o lampkę...no może dwie;) dobrego winka-ahhhhh;) Mimo wszystko jednak i tak jest bardzo przyjemnie:) Nela właśnie mnie kopnęła....no tak Nelu przepraszam- małe sprostowanie- przecież nie spędzam tego wieczoru sama;))

Nasza szkoła rodzenia zorganizowała na facebooku konkurs na zdjęcia ciążowe, niemowlęce i dziecięce, w którym to konkursie do wygrania jest sesja o takiej samej tematyce jaką wymieniłam wyżej. Dlaczego, więc chociaż nie spróbować wziąć w niej udziału;) W końcu marzy mi się jeszcze profesjonalna sesja ciążowa, więc gdyby udało się coś takiego wygrać ...byłoby super:) Jednak z naszym szczęściem... mało to realne:D  Dzisiaj na szybko porobiliśmy parę fotek, więc mogę Wam zaprezentować w końcu mój brzusio...Prawie 32 tydzień i 8 kilo do przodu... Oto ja i moja ukryta córcia:))







Życzę Wam Kochane samych przyjemnych i uroczych wieczór- teraz gdy mamy już wiosnę, a lato zbliża się wielkimi krokami, chyba nie będzie o to tak trudno...;)

Buziaki:)

Patrycja;)


Podobne posty:

Brak komentarzy:

Co o tym myślisz?