Świąteczne pakowanie.

/
3 Comments
To jest coś, co sprawia mi największą frajdę w całym tym świątecznym ferworze. Zamykam się wtedy sama w pokoju i totalnie odpływam- jak dla mnie pełen relaks i odprężenie (rzecz jasna błogi stan relaksu przerywany był wczoraj tuleniem, co jakiś czas domagającej się bliskości Nelci). Uwielbiam dostawać prezenty, ale obdarowywanie nimi najbliższych sprawia mi chyba jeszcze większą przyjemność. Dlatego też postanowiłam, że w tym roku zapakuje prezenty w taki sposób, żeby szkoda im było je rozpakowywać. Mam nadzieję, że mi się udało? :)



Ubiór prezentów z założenia miał być dość stonowany. Za bazę posłużył szary papier dostępny w każdym sklepie papierniczym i przeróżne drobne dodatki (wiele z nich z pewnością znajdziemy w naszym domu, albo bez problemu zrobimy sami). Jedynym odstępstwem będą prezenty dla Neli- nie będzie szaro, a kolorowo i bajecznie :)

Do pakowania poniższych prezentów potrzebowałam:
- szary papier
- szare i białe koperty- tak, tak ;)
- szary kartonik
- sznurek
- wstążki
- zasuszone mandarynki
- laski cynamonu
- filcowe ozdoby
- lizaki świąteczne laski
- naklejki gwiazdki
- sztuczne gałązki
- taśma klejąca
- nożyczki
- klej na gorąco









Myślę, że z szarym papierem ciekawie komponowałyby się także: gwiazdki anyżu, czarno- biała gazeta albo zwykła biała kartka do wycinania poszczególnych elementów ( gwiazdki, śnieżki, litery), koronkowa wstążka, wycięte albo wydziergane mini serwetki, drewniane klamerki, pierniczki, szyszki, żurawina, żywy świerk. 
Jedynym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia, więc do dzieła :) Sprawmy, aby prezenty pod choinką prezentowały się równie pięknie, jak ich zawartość.

Patrycja ;)


Podobne posty:

3 komentarze:

  1. Chyba i ja w tym roku się zabawię w pakowanie prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozbraja mnie wielkość Twojej choinki na ostatnim zdjęciu :))) heheheh A prezenty faktycznie, przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie zapakowałaś te prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?