Liebster Blog Award 2014

/
9 Comments
W związku z tym, że już po raz kolejny zostałam nominowana do LIEBSTER BLOG AWARD to nieładnie z mojej strony byłoby pozostawić to bez jakiejkolwiek reakcji. Szczerze, to nienawidzę wszelakich "łańcuszkowych" tematów, ale uznałam, że jeżeli możecie dowiedzieć się o mnie nieco więcej i poznać z innej strony (w końcu nie każdy temat poruszam na blogu), to wchodzę w TO :)


1) Jakie jest Twoje największe marzenie?
Wycieczka na Dominikanę. Romantyczny czas we dwoje z Mężem. Mieliśmy się tam nawet pobrać i zaczęliśmy się za to zabierać, ale życie zweryfikowało nasze plany. Jednakże obiecaliśmy sobie, że kiedyś tam polecimy- może w jedną z rocznic ;)

2) Co byś zrobiła z wygranym milionem dolarów?
Spłaciłabym kredyt, kupiłabym dom za miastem, pomyślałabym o jakimś małym własnym biznesie, a resztę powierzyłabym w zarząd mojemu Mężowi- wie w co warto inwestować ;) Nie zapomniałabym także o finansowej pomocy dla najbliższych i spełnieniu marzenia mojego męża- wycieczki śladem szkockich destylarni whisky ;) No dobra... pora się obudzić :D

3) Co jest dla Ciebie najtrudniejsze w prowadzeniu bloga?
Chyba nie ma rzeczy, która byłaby dla mnie jakaś niebywale trudna. Jedyne co chciałabym zmienić, to mieć na bloga ciut więcej czasu :) Mam nadzieję, że z czasem (kurde znowu to słowo) uda mi się to jakoś fajnie zorganizować :)

4) Co masz dzisiaj na obiad?
Dzisiaj hmm... był kurczak w bazyliowym pesto, pieczone ziemniaczki i surówka ;) Przykro mi, że już wieczór i te pyszności za mną :D

5) Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 15 lat?
Życzyłabym sobie, żebym była tak samo szczęśliwa jak teraz. U bok ten sam ukochany Mąż, wspaniała i zdrowa Nela. Trzymająca za rączkę młodszą siostrę albo braciszka. Piękny dom za miastem. Taki ciepły, pachnący miłością, zrozumieniem, ale też dobrym obiadem i domowym ciastem. Satysfakcjonująca, stabilna praca, która pozwala realizować swoje ambicje i spełniać marzenia. I ukochana babcia Neli, a moja mama, która wpada na weekend i pomaga ogarnąć ten dom i tą wesołą gromadę ;) Oo tak... tak sobie je właśnie wyobrażam :)

6) Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Nie mam jednego ulubionego filmu, piosenki, książki, dania. Uwielbiam wiele rzeczy i często bardzo od siebie różnych. Płakałam czytając książkę Dzieciak i Płacz niemymi łzami. Lubię czytać książki Emily Giffin. Na jednym wdechu pochłonęłam Trylogię Greya. W liceum wciągnął mnie za to Inny świat. Jak widać lubię różnorodność :)

7) Jaki jest Twój ulubiony film?
Szczególnie ważnym dla mnie filmem jest Drive, ale także Ciekawy przypadek Benjamina Buttona, W pogoni za szczęściem, Siedem dusz. Lubię chyba wszystkie filmy Smarzowskiego i co niektóre Quentina Tarantino (ale to tylko dzięki Mężowi). Za to moim naj naj najulubieńszym (niestety zdecydowanie za krótkim) serialem jest Detektyw, a ostatnio także polska Wataha (wczoraj świeżo przeze mnie skończony). A coś dziwnego? Uwielbiamy z Mężem Akademię Pana Kleksa :D

8) Poleć jeden blog, do którego regularnie zaglądasz.
Parentingowych polecać nie będę, bo pewnie czytamy podobne ;) Jako, że interesuje mnie szeroko pojęta tematyka wnętrzarskiego designu i urządzania domowej przestrzeni to polecam bloga Mój dom- Moje miejsce.

9) Co przyjemnego niedawno zrobiłaś dla siebie?
Miałam okazję uczestniczyć w cudownym spotkaniu blogerek w Inowrocławiu. Pełna relacja tutaj. Było bosko, a ja przez te kilka godzin byłam dla siebie najważniejsza :)

10) Napisz jedną rzecz o sobie, o której nikt w wirtualnym świecie nie wie.
Jako dziecko uwielbiałam jeść kostki rosołowe, ale to nie jedyna fanaberia. Smażyłam też sobie na maśle bułkę tartą i jadłam ot tak... samą ;)

11) Co będziesz robić jak skończysz pisać swoje odpowiedzi?
Zaparzę sobie kolejną herbatę, zjem coś słodkiego i pójdę wziąć gorącą kąpiel. Nie za długą rzecz jasna bo ząbkujący potworek czyha ;)


A teraz Uwaga, Uwaga...  nominacja Liebster Blog Award idzie do...Tadammmmmm (nie, nie będzie ich 11) :

1) Matka Nie-Polka
2) Porady mamy
3) Oczekując Maleństwa
4) Wronek
5) Home on the Hill
6) Colors of childhood
7) Krówkowy Świat Tyldzi
8) Meg i chłopaki

Pula pytań dla Was:

1) Jakie jest Twoje podróżnicze marzenie?
2) Góry czy morze?
3) Domek na wsi, klimatyczna kamienica, czy nowoczesny apartament?
4) Twój sposób na chandrę.
5) Ulubione perfumy damskie i męskie.
6) Jakie ubranie sprawia, że czujesz się kobieco, seksownie i pociągająco? ;)
7) Jakich domowych obowiązków nie lubisz?
8) Twój wymarzony prezent pod tegoroczną choinkę?
9) Czego najbardziej się boisz?
10) Jakimi ludźmi lubisz się otaczać, a jakich unikasz?
11) Co/ Kto Cię inspiruje?

Patrycja ;)


Podobne posty:

9 komentarzy:

  1. Dziękuję serdecznie za nominacje, jak tylko znajdę czas z chęcią odpowiem :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, postaram się jeszcze w tym tygodniu odpowiedzieć, bo jak nie, to pewnie długo na wpis by trzeba było czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Czas... gdyby można było go czasem dokupić ;)

      Usuń
  3. Kochana dziękuję za nominację, na pewno odpowiem jak tylko ogarnę nasz rozgardiasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę :) Dziękuję, że podjęłaś się odpowiedzi :)

      Usuń
  4. Dziękuję za nominację, BARDZO :) Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam i jestem ciekawa odpowiedzi :) W końcu fajnie dowiedzieć się czegoś, o czym nie mówimy na co dzień :)

      Usuń
  5. Też lubię książki Giffin, Inny świat też mi się podobał. Trzymam kciuki, że wszystkie marzenia się spełniły!
    P.

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz?